Soligt.

Fin dag idag men kall. Bara 3grader på termometern. BRR!

I natt så vaknade jag ca 100ggr. Inte för att jag var kissenödig utan för att jag bara vaknar av minsta lilla ljud.
Om Vincent går in i sovrummet så vaknar jag. Om mitt täcke förflyttar sig så vaknar jag.
Jag vaknar av allt.
Det är lite jobbigt eftersom att jag aldrig får sova hela natten.
Kan ju vara så att kroppen förbereder sig eller något, vad vet jag men .. Jag är bara så sur på Jimmy varje gång jag vaknar.
Eller vissa nätter.
Ibland är jag bara helt koko i skallen och vandrar runt som en annan mumie eller så skäller jag ut han för exakt allt.
Jag känner mig taskig.
Men det är ju jobbigt att vakna för allting. Och sen spec om han inte vill hålla om mig igen tills jag somnar.
Huvudsaken är väl att han vet att jag älskar han. För det vet han. Fast jag kan vara sämst på att visa det med mitt käre gravidhumör.

Magen mår iaf toppen.
Tittade på en vuxenfilm igår och då var det PARTY PARTY.
Bebis väljer verkligen tillfälle att ha fest på.
Men jag gillar den <3

Snart ska jag lunka till sjukgymnasten.
Ska inte göra som igår när jag skulle till bussen.
Ser bussen stå vid hållplatsen och Lina som glömmer bort att hon är gravid KUTAR som aldrig förr.
Väl på bussen säger hon som kör att: "Träna med Swebus" haha.
Satte mig ner och typ: AJ, skulle nog inte sprungit.
Normalt.

Äta klart och gå ut med Vincent, mysa med älsk och sen gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0