som sagt.

Jag upptäckte min mammas lilla "godis" förråd igår när jag satte mig vid datorn.
DataGodis kallade hon det haha.


DET SNÖADE IDAG !!!!! :)
Jag blev så jätte glad.

Sydde in ett par byxor om jag kan ha nu istf leggings, det börjasr bli kallt!
Vi åkte ju och handlade på ikea och jag och mamma handlade en del
- Massa ljus
- 2bord
- diskborstar ;P
- krukor
- dörr matta
- pall (som jag kan sitta på och ta på mig skorna, fick av mamma)
och en hel del till men mitt minne suger så, kommer inte ihåg.

Jo köpte en Yuccapalm eller hure nu stavas, en stor julblomma (kommer ej ihåg namnet) och en jätte söt liten buskliknande sak att ha på balkongen :)
Har fixat ihop allting nu och lägenheten börjar bli färdig. Snart iaf.

Jo, en bild på mitt pyssel igår.


Och sen till några bilder på kaggen.
Min älskade mage.
Vår bebis.




Tack för idag mamma <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww,gud va söta tomtar!

O du växer fan mer o mer förvarje vecka kvinna!

Va göör du??Gurra har precis plattat mitt hår o jag ska snart göra mat!Imorrn e de jobb=)

puss

2008-11-16 @ 17:06:29
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Anonym

så cp du e som skriverkomentar precis på sekunden samtidigt sommej!

2008-11-16 @ 17:09:16
Postat av: Anonym

Har du gjort tomtarna från scratch? oh my oh my, du är duktig du!



Och vilken härlig mage!!!

2008-11-16 @ 17:41:28
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jösses vad magen blivit stor, så länge sen var det väl inte jag träffade dig??

2008-11-16 @ 22:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0