tråkig blogg med bilder :P

PROPPMÄTT!
Nu till middag gjorde jag pannkakor.

As gott.

Till lunch idag åt jag något som inte alls är lika mättande.
Iof blev jag galet mätt men det kanske berodde på att jag åt upp allt!

Soppa.


Min mage.
Jag gillar den.
Den är ju rätt mini än så länge.
Längtar tills den blir stoooooor, fast jag vet nog inte om jag kommer tycka det då.

Jag har typ smuts på linnet.

Och sist men inte minst.
Vincent.
Mitt hjärtegull och bästa sällskapet (förutom älsk dvs)

Raooow.

Ska ta och sy lite nu, vara lite huslig så där.
( Älsk diskade idag, + poäng till han <3 )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det var länge sen.. men som sagt, hört lite hit och dit från annelie och ela om hur livet går (gått) för dig :) Jo jag mår bra annars, kanon! Livet leker, men visst är jag SÅ sugen på att skaffa en baby, en riktig och enad familj (R har tjatat i ja, ett par år på baby, haha)Så snart så kanske..



Okej, jag vet inte heller om jag skulle vilja veta eller inte, svårt det där! Men underbart härligt med magen.. iih!





Och som sagt, en jätte fin hund. Otroligt bra bild! Men hade ni inte valpar förut? Fullt upp haha

2008-11-11 @ 20:59:10
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0