Trött..

Allt gick bra på jobbet, hade kul med Lela.
Hon bakade Tigerkaka och jag slickade i mig smeten, sååå god!
Sen berättade hon för W att hon också testade att vara på jobbet när hon var sjuk men att "Det inte gick!" :P

Jag och min pojkvän kom in på ett sjukt samtalsämne idag HAHA.
Vems rumphål som borde få en napp.
Låter som om vi är helt wierdo men vadå haha, kul var det.

Vi skall äta kyckling idag, det skall bli jätte gott.
Vi har ju bara ätit en massa köttsaker hela tiden. SAMMA SAK dag ut och dag in!

Var ju hos BM idag.
Allt var bara bra.
Fick lite papper som jag skall ha med mig till förlossningen sen och moderskapsintyget bla.
Vi bokade tider för grav, kontroller ända fram till 30 mars.
Då är det verkligen inte långt kvar om inte bebis redan har pluppat ut då.
Den ska iaf hålla sig inne tills den 27mars för jag ska på "Vårbasar" med mamma :)
Nästa gång jag ska dit är den 23/12 och då skall vi mäta magen! <3

Börjar 15:30 imorgon för vi skll ha föräldramöte på jobbet.
Så det betyder att jag kan vara vaken lite längre i kväll :)

Vila lite i soffan innan maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0