Trött.

Gud, jag är verkligen hungrig men älskling är på väg så, måste vänta på han. Korvstroganoffen står på spisen.
Älsklingen har köpt en mössa till mig idag.
Han har använt / tagit över en av mina så, han köpte en ny åt mig. Söto <3 !
Och imorgon som sagt är det fredag.
Ska bli så skönt att bara vara hemma.
Först innan jag går hem ska jag nog se om jag hittar en julis till mamma och en tröja till älsk.
Han måste ju vara fin på julafton så :)

Börjar 8 i morgon, får jobba med lela hela dagen hoppas jag. Hon var inne hos oss idag från och med att jag kom och det var kul. Vi har fan as roligt när vi jobbar.

FÖRUTOM när hon har jobbat i typ 12h och hugger mot allt som sägs haha.
Som på mötet vi hade.
Jag sa: Jag har ju inte ätit ngt typ. (Då menade jag på hela månaden, att jag ej skall betala typ 400för maten.)
Då är hon snabb och fräser: KOM INTE OCH SÄG ATT DU INTE ÄTIT, jag har vart här hela dagen och ätit typ smörgås!!

HAHA så jääävla sur. Kanske är det så jag var i början av graviditetet? ;P

B&S 4-ever

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag e inte gravid, bara en trött bitterfitta!

2008-11-27 @ 19:58:50
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0