blaa

Skrev ett sådant bra inlägg imorse som bara förvann, fakiskt så blev jag sur och orkade inte skriva om allt.

Ännu en dag på jobbet. JOBBIGT idag!
Jag saknar min lekkamrat micaLELA, men hon är ju hemma med *hosthost* och blää.
Ryggen värker som jag vet inte vad och jag har redan brytit ihop ett antal gånger. Varför kan inte värktabletter hjälpa?
Och min barnmorska hon är ju mycket till hjälp. Hon är på semester!
Varför gå på semester när det finns en massa gravida kvinnor som behöver hjälp :( .. JAG behöver henne!

Hade på mig mina härliga Mamaleggings idag, så skönt när man slipper ett hårt band precis över magen.
Visst gillar jag Ginas leggings men alltså, benen på de snurras på ngt konstigt irriterande vis. why man why ..
Ska ta bild på mina hängselbyxor också, de är för härliga <3

Gårdagen
12åringar har fått en hel del för mycket luft.
Klev på tbanan efter ett par små pojkar. Den sista killen stannar tvärt så att jag också måste stanna för att inte rusa in i han. Hans kompisar som troligtvis använde blöja började att as garva eftersom han var så megamaximaltcool och stannade upp mig. Jag blev så sur så jag puttar han och går förbi. Då hör jag han säga med sin pipiga "hej jag har inte kommit i målbrottet än" röst säga: VAD?!
Ja precis, vad, undrade jag också. Han nådde ju knappt upp till mitt bröst.
Exakt VAD skulle han göra?
Kom in i målbrottet säger jag så man ens orkar lyssna på er utan att behöva ha hörselproppar!


Igår var jag och fikade med pappa inne i stan, så trevligt!
Tittade på mycket folk.
Jag drack varm choklad med marsmellow och grädde och åt en chokladboll, varför sluta med sockret när det är så gott?

På perrongen på g hem satte jag mig ner på en bänk. Lite längre bort satt en läskig karl och skrek en massa otydliga saker.
Tjejen brevid mig som jag egentligen hade lust att be hålla käften sa mycket högt att: "Nee men vad tror han att han håller på med?"
Den läskiga karlen rusar upp och börjar gå med snabba kliv emot oss/mig. Han trodde typ att det var jag som sa sådär.
Han var hotfull men som tur var kom väktarna.
Jag höll på att börja gråta!

När jag kom hem la jag och mannen oss i sängen efter maten och somnade ca 17:30!



Och nu...
nu ska jag äta soppa och smörja in magen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0