Höst

Visst är det väl vackert men de ser så ledsamt ut på något sätt när löven faller ner ifrån träden ..

Mätt och belåten - frukosten bestod av mackor med marmelad och ost. TYVÄRR är mjölken slut så de fick bli typ ... te!
Pratade tydligen i sömnen i natt, satte mig upp och flaxade med armarna.
Jag tycker det är kul att jag pratar i sömnen, iaf om jag är kul haha.
Sist när jag gjorde det så tittade jag på Jimmy och sa

- Nu är det krig!!.... jävla mattanter!
- Du måste andas så häääär (jag höll för munnen på någe wierd sätt)

haha, får hålla tummen att det inte kommer en massa fula saker ur min mun bara!

Jobbet väntar.
Jag stänger idag.
Det är faktiskt lite jobbigt med tanke på att barnen börjar gå senare och senare.
Nu har vi barn till 5 liksom.
Okej, hade jag inte haft ont hade det varit en annan sak men nu när jag har det så blir dagarna till en EVIGHET.


Ne, nu ska jag väcka mannen innan jag går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0