Kväll .. typ..

Och så har man kommit hem efter en lång dag med mamma.
Jag älskar min mamma.
Min mamma är bäst.


Vi var på basar faktiskt, jag vann massvis med choklad och typ handdukar o grejjs.
Storhandlade också, vart bara 800kr för självklart har man börjat handla på Willys.
Willys är king eller hur var det?!
Det roligaste jag handlade måste ha varit en lång dammvippa så att ja nästan kan sitta i soffan och damma allt runt i kring.
Är man lat så får man det fint .. eller inte!

Var inne på Babyland också, helt fantastiskt söta kläder jag såg. Jag är ju totalt förälskad i alla Lundmyr kläder.
Måste köpa en massa prylar men jag har ju gott om tid på mig.
Satte upp en tidsram för mitt inhandlande.
ALLT ska vara inhandlat tills i Mars.
Visst skulle jag kunna handla allt nu men hur roligt är det, då har jag ju inget att shoppelishoppa när jag går hemma och väntar på att bebis kommer ut. Ne jag väntar ett tag!

Killen har inte kommit hem än så jag och hunden (Vincent) är ensamna ett tag till, rätt skönt, ska passa på att rensa lite i kylskåpet och fixa i skafferiet osv. Alla tråkiga saker tycker jag är kul.
Kanske börjar man bli vuxen?... eller inte?!

Ne nu så. måste fixa klart och sen ska jag laga fläskytterfilé och potatisgratäng.
Jag kan fakiskt inte laga mat, potatisgratängen kommer ifrån en påse inne i frysen.
Den är god, kanske jag ska låssas att jag har gjort den själv? moha

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0