Kvällspromenix i Grimsta/ Vällingby

Maten blev hur god som hellst, jag är så mätt!



Ibland kan man om man verkligen vill fast jag ringde mamma 750ggr för att fråga hur man skulle göra osv.
Visst, jag kan väl läsa på en påse men jag kan inte steka saker.
Jag verkligen suger på det!

Nu ska jag snart ta en promenad med Vincent.
Det är inge kul att gå ut här när det är mörkt för det är kissluktande 13-15åringar ute i parken nedanför och smäller smällare.
Jag är SJUKT rädd för smällare, tror de kommer smälla på mig.

Har blivit räddare sen jag blev med barn faktiskt. Jag vill ju verkligen inte att något sicko kommer och förstör mitt liv när det är som bäst. Borde man vara rädd? Iof så finns det ingen som närmar sig mig när jag är ute med Vincent, det är SCHÖÖÖNT!

Me love you <3



Som vi brukar säga - Bucket and spade

Kommentarer
Postat av: Sarah

Potatisgratängen som vi lagade? ;)

2008-10-26 @ 18:07:25
Postat av: elli

sweet

2009-07-26 @ 15:16:10
URL: http://meeeblogg.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0