Mätt med stort Ä!

Huu, det var gott med mat.

La in resten av maten till jimmy så han kan äta när han kommer hem.

Pratade med han nyss. Han och en vän kommer förbi och lämnar vincent.
Tur, för jag vill inte att Vincent är ute hela kvällarna.
Men iaf.
Vadå panik. Varför ta med en kompis?!
Vet har hur smuttsigt det är här inne?
Jag får verkligen skämmas för att det ser ut som det gör.
Får skylla på ryggen och inte tillåta de tända några lampor överhuvud taget.
Pinsamt!

Såg reklamen för "Hundcoachen" på tv.
Det är väl också lite pinsamt tycker jag.
Allt ska härmas, just allt!
Det blir bara larvigt när man skall försöka vara lika bra som Ceasar.
Det går ju inte att jämföra sig med han!


Underbara barn mässan, jag vill också!
Lite smått avis på Elin som gick och vann en massa härliga saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0