Morgon i sthlm

Frågan är bara hur kallt det är idag, om man skall sätta på sig vinterjackan eller inte ..
Är det som det var igår så BEHÖVS den verkligen!
Hörde att det skulle snöa i natt men det verkar inte ha gjort det alls, lika bra!

Tack bebis
Jag behövde bara gå upp och kissa en gång i natt.
Det var lite snällt tyckte jag.
Drömde att Jimmy fick känna bebis första ordentliga spark, mys!

Slutar 4 på jobbet idag, skönt att komma hem tidigare.
Halv dag idag? De flesta barnen lär gå tidigare så det blir en luuuugn dag.
MicaLELA kommer förbi och ska fixa lite, hon har ju varit sjuk hela veckan :(

Ska faktiskt ta o pyssla om mina blommor lite när jag kommer hem. De måste "doppas" osv.


Enda blomman jag tycker om, lättskött och fin!

Jag längtar till typ mitten på november eller liknande, jag och mamma skall baka pepparkakor!
Om jag fick välja skulle vi kunna göra det vilken dag som hellst men det går ju inte.
Jag är sugen på julen nu, jag älskar julen.
Julgran
Massa julklappar
Mat
Myset
Och faktiskt, jag tycker om Peter Jöback under julen haha.
Mamma har hans julskiva och hur bra är inte den?! Ska låta bebis lyssna på den.
Kommer dock göra det när inte Jimmy är hemma, han kommer skratta på sig och undra vad jag håller på med ;P

Nu ska jag ta o borsta bissingarna, klä på mig, pussa vincent och Älsk hej då, sen bar det av ut i kalla luften!


Kommentarer
Postat av: Elin

Klart värt o gå på mässsan ==)

2008-10-31 @ 16:10:56
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0