Och så var det fredag kväll.

Jobbet gick bara bra idag med. Är iof jätte trött nu plus att jag har smått huvudvärk.
Vi hade kalas på dagis idag för en flicka som skulle sluta. Låter som om vi firade det men det gjorde vi inte.
Vi alla kommer ju sakna henne!
Hade verkligen "jätte tur" i slutet av dagen, det var som om alla straffade mig. Alla bajsade!
Ska väl vara glad att min bajsfobi är borta iaf, kan ju vara bra att kunna byta på bebis haha :)

På Rådmansgatans perrong knallade en pappa runt med sin dotter.
Pappan hade T-shirt ! ! !
Inget skämt alltså, han hade inte ens en jacka/tröja på armen.
Han kanske är som den där farbrorn som alltid stod i enbart shorts på tbanorna och dansade oavsett väder och temperatur!
Man fick absolut inte röra han heller kommer jag ihåg .. men varför vet jag inte.
Hmm, har inte sett han på ett bra tag nu, undrar om han förfrusit?!


Idag ska faktiskt jag laga middag.
Det blir Tacos.
Jag uttalar det som det låter, alltså: TAAACOS!
Inte TACKOS som alla andra säger.
Jag mena, det stavas väl inte med ck heller och därför heter det tacos :)


Ringde mamma när jag va på affären för jag hade fått totalt hjärnsläpp om vad man skulle ha.
Hon var hos mina kusiner så Märta min kusin på 6år räknade upp exakt allt jag skulle ha.
Tack mitt gull! <3

Känner mig lite sugen på att ta tag och städa lite men jag ska försöka hålla mig till att bara pyssla om mina kära blommor. Såg en Mini orkidé idag, jag blev kär, den vill jag ha!
Men om jag kanske dammar lite idag då?
Då blir det inte så mycket städning i morgon ..
Fast då kommer det vara lika dammigt redan på söndag igen.
Hur man än gör så kommer det bli smuttsigt.
Jag får hyra in en städtant mohaha :)
Skulle lätt kunna göra det fast jag vet inte om jag litar på sådana tillräckligt mycket så, jag skippar det!

Nu ska jag laga mat, älsk är inte hemma än men jag är hungrig.

Jo föresten, till efterrätt blir det en ..
*TRUMVIRVEL*

Chokladboll.
Man får unna sig när man inte annars gör det.
Dessutom så städar jag bort de kalorierna eller så gör jag mig av med det när jag går upp för våran trapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0