Smått och ..

Gott, det är vad det är. Godiset alltså!

Får passa på att njuta innan man går och lägger sig.
Iof är jag proppmätt efter soppan och brödet som vi åt till middag men, godis kan man alltid få ner.
Ska bara passa mig så jag inte blir illamående.

Huvudvärken som jag fick på jobbet har tyvärr inte släppt, inte ens alvedon hjälpte.
Får ringa och beklaga mig lite för mamma.
Henne saknar jag nog alltid!

Pratade med henne tidigare idag och hon sa att hon och mannen skall fixa på vinden.
YES tänkte jag, då kan jag titta på bebis kläder :)
Får göra det någon dag, funderar på att ta en semester dag faktiskt, måste ändå vila ryggen!

Tråååkigt.
Inte kan jag ringa LELA heller för hon sitter och äter med sin käre man, han fyller år idag.
De har varit tillsammans sjukt länge och de verkar ha det så bra hela tiden.
Hur gör man?! :)

Okej, här är en bild på mina byxor, inte så bra men vadå!





Möhuuum, vad är det på tv?
Måste titta lite innan jag somnar.
Jag öppnar på jobbet i morgon, måste vara där 07:00 eftersom barnen kommer då.
Slutar 15:00 vilket skall bli skönt!

Nyp nyp


Kommentarer
Postat av: Micalela

Aww gullunge! jag tycker dina byxor e superfina,var köpte du dom? jag vill ha i förberedande syfte:P

2008-10-28 @ 21:37:12
Postat av: Anonym

JAG KÖPTE DE PÅ HM :)

2008-10-29 @ 05:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0