Första dagen.

Första dagen jag inte varit på Emilias plats.
Känns jätte konstigt.

Har börjat med hennes album idag där jag satt in fotografier på henne i magen, min gravid mage samt på Emilia när hon hade kommit ut.
Finns alla kort och brev från vänner samt förlossningsjournaler osv.
Kommer bli bätte fint när allt är inne.
Nu väntar jag bara på att fotografierna från begravningen ska framkallas. De är klara i nästa vecka.
Sen ska ju bilder ifrån urnnedsättningen in också och sen när hennes gravsten är på plats, men det tar vi då.
Älskade barn.
Vår lilla trollunge.

(Btw, jag mår verkligen illa.)

Valborg - vara hemma och inte göra någonting.
Skönt.

Kommentarer
Postat av: Lela

ska vi inte kolla på måndag då? eller ja i veckan? lite tradition så där..<3

2009-04-30 @ 22:00:16
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0