God morgon.

Solen skiner och jag hoppas på mer värme än igår.
Derby idag 5min ifrån oss. BP - AIK.
Blir väl till att ta en promenad dit för att kika lite utanför.

Varit ute på morgonpromenad med Linus i 40min. 
Det är J´s pärons andra hund.

Hmm, hmm.
Snart är det begrvning. Nästa vecka närmare bestämt.
Känns så fel.
Har fortfarande känslan om att jag lever i en ond dröm som det inte går att vakna upp ur.
Men vi försöker igen.
Det som är så jobbigt bara är väntan.
Väntan på ett tecken att man kanske är gravid igen.
Jag vill.
Jag vill vara gravid nu.
Snälla.

Ne ni, nu ska jag titta lite tv och läsa lite DN.


Kommentarer
Postat av: Judit

"vem vinner och vem förvinner" ;) haha! vilken tid' är det?!





..och det hoppas vi med att ni/du är :) lovelovelove in the air!

2009-04-19 @ 09:32:54
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0