Lördag.

Och så var Robinson slut.
Som Micaela skrev så la jag också märke till hur mycket Billing pissade.
Helt sjukt!
Vi undrade om de inte la på lite extra kissljud?
Jag blev så jävla glad över att Jarmo stannade kvar och knäckte ur sig i sista sekund att han var immun.
Så bra gjort alltså och den där Christian - han kan åka hem.
Största fjanten ever alltså, han tror att han är så himla mycket men han är typ helt rädd om sitt eget skinn.
F J A N T.

Jo med tanke på det som hände i tvättstugan.
Vi tvättade bara 2maskiner och lät de va. Hon måste kännt sig lite sur över att vi plockade ur hennes tvätt men sket i att tvätta mer efter?
Där fick du.
och en sak till vi kom och tänka på. Hon kallade oss White trash.
Varför hade hon själv blonderat sig?
Vad jag vet så är de flesta svenskar blonda.
F J A N T no.2

Söndag imorgon och då blir det till att ta en promenad. Lovar, jag vaknar säkert 07:30 även fast Linus inte väcker mig.
De var och hämtade han idag. Känns jätte tråkigt. Det är så tyst och lugnt.
Han har lätt stigit i mina ögon :) <3

Nu film - sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0