Morgon kl: 09.00

Klart man är vaken, vaknade redan 08.10 av att jag var kissenödig.
Idag har jag drömt massa knäppa saker.
Var med i Robinson. Skulle åka till åland så vi tog våran båt på en annan båt.
Och massa annat.


Idag skulle det också vara sådär fint väder som alla andra dagar, härligt.
En vecka kvar nu tills jag börjar jobba igen.
Måste jag sätta på mig en fasad bara för att jag börjar jobba eller är det ok att vara ledsen?
Det handlar inte om att jag inte orkar jobba för det gör jag men, förväntas jag sluta vara ledsen bara för att vardagen kommer igång?
Ibland känns det så, jag får de vibbarna.
Jag hoppas att det går bra iaf, vem vill inte komma tillbaka till mitt jobb? :)

Frukost har jag hunnit få i mig också och så tänkte jag sätta mig och läsa DN snart.
Tack farmor och farfar för att jag fick DN! :)
(De måste jag också ringa, btw)

Hoppas läkaren ringer idag, håll tummarna!

Nu - borsta tänderna.

Kommentarer
Postat av: Elin Härling

Nja, Tindra hade fel på njurarna, men det var inte det som gjorde att hon dog uatn dödsorsaken på henne är "plötsligspädbarnsdöd i magen" och på ett sätt sätter det sån oro i den här graviditeten, att det liksom bara hände.. Samtidigt som det är skönt att veta att hon inte dog utav något ärftiligt som vi had ekunnat fått veta hur stor risk det skulle vara det hände igen.. fast då hade ju möjlighetn att ta prover tidigt i graviditeten.. mmm, jaa, det är svårt att säga vad som är det bästa.. Skönt att din kropp verkar återställa sig snabbt den också, finns ju dom som det tar jätte lång tid för kroppen att återställa sig, vilket min psykolog och läkaren trodde at det skulle ta det för min del, då detta har påverkat mig jätte mycket, fastnade tydligen i någon fas sägor dom, och mår man för dåligt psykiskt så är det svårt för kroppen att återhämta sig.. men tji fick dom, min kroppvalde en helt annan vägen, och det är jag så fruktansvärt glad över... Åh, jaa angåeende graven är jag så himla glad över att vi har den, det är liksom hennes plats.. Till en början kände jag dock en sån himla press och kände mig som en dålig mamma om jag inte besökte hennes grav varje dag.. Kram

2009-04-27 @ 09:56:50
URL: http://www.harling.panatet.se
Postat av: Lela

Du får vara exakt hur ledsen du vill,gråta exakt hur mycket du vill. och vardagen kommer aldrig bli desamma,men ska försöka göra så vi får lite kul ialf! Tårta på måndag! lätt.

2009-04-27 @ 10:18:17
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen förväntar sig att du ska vara på topp hela tiden, det är nog mer så att folk kanske inte riktigt vet vad dem ska säga, eller göra när du blir ledsen.. då är det ju lättare att låtsas som om allt är normalt, för att inte råka säga ngt osvosv. Jag var super rädd för aatt träffa min faster (som är änglamamma till flera barn tror jag) och berätta att jag var gravid + sen när W kommit. men hon var den som var gladast typ, och rynkade inte på näsan en enda gång (att jag var ung osv). Dessutom så jobbar hon också med barn. Men det är svårt...eller a, jag kan ju bara prata för mig själv, känner mig liksom ''skyldig'' och dum typ, men tror att det är för att jag inte kan tänka mig att något sånt skulle hända liksom...vågar inte ens försöka sätta mig in i den situationen ni är i just nu.

Ja, men slå en plingeling eller skicka ett sms när du e friskis och på att träffa oss.

Hoppas morgondagen blir superfin och exakt som ni vill ha det. Emilia kommer få det så bra, hon har tur som har så himla starka föräldrar!!

2009-04-27 @ 13:15:20
Postat av: Elin

typsikt, det var från mig om du inte fattade det. =P

2009-04-27 @ 13:16:08
URL: http://dendarelin.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0