Sådär mina vänner.

Idag har vi inte gjort någonting spec.
Handlat jacka till J och strumpbyxor till mig.
Bjudit mamma på kaffe har vi också gjort samt tittat igenom fotografierna från när Emilia föddes.
Älskade barn.
Jo, jag har pratat med min vän som just nu ligger på förlossningen. Blev igång satt i morse.
Kan inte göra annat än att hoppas att lille Liam kommer ut innan morgondagen. Om inte annat för S skull.

Men hörrni, nu blir det bloggtorka i ett par (10) dagar.
Kommer tyvärr inte att kunna blogga på stället jag kommer att vara i så, ni får helt enkelt hålla ut.
De kommande dagarna kommer iaf innehålla en hel del sol, ligga i, vila och ny laddning av batterierna.

Puss


Kommentarer
Postat av: Lela

Hoppas ni får det sjukt skönt därborta i alla länder!Kommer sakna dig sååå mkt!PUSS

2009-04-09 @ 06:08:36
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Judit

Låter som en underbar idé.. få koppl av och just att "ladda batterierna" igen.. Njut!

2009-04-09 @ 11:42:08
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0