Söndag.

Termometern står på 11grader i skuggan och det kan bli en riktigt skön dag idag.

Nu sitter jag här i ett par mammabyxor som faktiskt sitter som en smäck, bara att vika ner mudden så är de som vilka byxor som hellst. Fast skönare.
Kan ju bero på att mina lår är betydligt större än innan? haha

Ska snart sätta igång att diska och plokcka undan lite.
Städade ju här hemma i förrgår men det syns inte!!

Imorgon är det måndag.
Måndag den 27april.
Tisdagen den 28april så är det begravning.
Mamma kommer hämta oss hemma den dagen, tack! Det är skönt att slippa åka tbana.
Redan imorgon ska jag plocka fram vad jag ska ha på mig, annars kommer tisdagen bli kaos och det vill jag inte.
Jag ska nog iaf ha min nya klänning och en vanlig kofta bara. inget svart förutom tightsen.
Skor har jag inte bestämt ännu.
Stabila skor funderar jag på då vi ska bära ut kistan själva osv osv.
Det kommer bli bra - det måste bli bra!

L8er.

Kommentarer
Postat av: Elin

De bruna brallerna?

De är iallafall supersköna, köpte dem för typ 3 år sen liksom=P Fattade inte att de var mammabraller förrs efter några veckor =P haha



Blommorna kommer på måndag btw...

2009-04-26 @ 12:53:32
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

och jusste, kan inte skicka sms från min mobil, men javisst, vi har kvar firrarna tills dess, de e lurre =P

2009-04-26 @ 12:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0