Bild på en av våra valpar!

Ahh vad fin han är våran lilla Dunder.
Nu heter han ju Moss och han var verkligen så mysig som valp.
Mest lik Vincent var han också.




Nu är jag iaf hemma hos mamma och älsk har åkt hem.
Känner att jag redan saknar han men, det är bra om vi är ifrån varandra lite eftersom att vi ses jämt, hela tiden.
Men jag älskar dig Jimmy, glöm inte det.

Vi grillade korv och fikade efter.
Fick i mig min dagliga dos kaffe - gott!

Ska faktiskt ta och sova snart för jag är så trött. Ögonen svider av trötthet och vi ska ju ändå upp tidigt i moron så.

Träffade ju M idag och jag fick ett jättefint armband.
B&S!
Emilia fick en liten kula med glitter och en sköldpadda i. Man kan vända upp och ned på den så glittrar det.
Tack hun!

Jo jag kommer sakna Selmisen.
Hon ska åka till Jimmys mamma och pappa denna vecka och få sällskap av hundarna men jag är nervös.
Där kan hon sticka vilket hon inte kan hemma.
Sticker Selma vet jag inte vad jag gör. Då kommer jag gråta!
Efter att Emilia dog så är Selma den som varit hemma med mig och hållt mig sällskap.
Hon är den ja fått ta hand om istf mitt barn och, hon är den mysigaste katten ever.
Men men, tänker jag på min familj mer så börjar jag gråta, jag har inte varit ifrån dem sen Emilia dog.


God natt på er så bloggar jag imorgon kväll när vi säkerligen redan hunnit gå i skogen eller tagit ett dopp i vattnet.

L <3 J

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

har ni köpt hund? :P lr e de jag som uppfattar fel kanske ;P kramkram

2009-08-02 @ 21:26:54
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

har ni köpt hund? :P lr e de jag som uppfattar fel kanske ;P kramkram

2009-08-02 @ 21:26:54
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

har ni köpt hund? :P lr e de jag som uppfattar fel kanske ;P kramkram

2009-08-02 @ 21:26:59
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0