Djup suck.

"Schiiiit på deeeeej" - Bästa kommentarer ever i "Göta Kanal 2"

Aja, precis promenerat hundarna och måste snart sova.
Ska åka hemifrån 14:00 hem till mamma.
Innan dess ska j a g hinna doppa orkideérna, städa sovrummet, plocka ihop tvätten, diska och plocka undan.... 
Känner mig smått irri men vadå, det går väl över.


Om en vecka börjar jag jobba igen och då kommer väl allt rulla på som vanligt igen.
Ekorrhjulet går på full spinn?
Emilia ska finnas med mig, jag skall sörja, jobba, vara husfru, vara kattmamma, gå till psykologen, fixa naglarna och ja gud vet allt.
Och inte råga på det så blir det väl antingen jag eller M som får ta tag i disktrasan på jobbet eftersom att en annan inte tänker göra det.
Dålig attityd måste jag säga.

Kvällsfika nu för - jag vill vara pensionär haha.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Elin

hahhaaha, jaa, tusan också att jag inte tänkte på det. Han kanske kommer tillbaka idag för fler 'flaksynd' då haffar jag honom och ber honom lämna tillbaka dem DIRR!



Ha en mysig vecka i skärgårn, det ser ju najs ut idag med vädret, och kom ihåg att ju längre ut man kommer på havet, ju finare blir det =)

2009-08-02 @ 08:21:23
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0