Inte bättre idag alls! :(

Fy vad sjuk jag är.
Halsen är helt svullen och näsan bara rinner.
Ringde faktiskt sjukvårdsupplysningen igår som informerade mig om att denna svininfluensan har lägre dödlighet än den vanliga och att jag bara ska vara hemma och ta hand om mig själv.
Så det är jag, inte för att jag har något annat val än att ligga hemma. Orkar ju inte göra någonting!

Så idag ska jag diska och sova, blir inte roligare än så allså.
Ne, nu ska jag vila och hoppas att det kommer något bra på tv.
Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Vilket sammaträffande..

Jag är oxå super sjuk..

Men jag tycker du kan hoppa över disken och bara ta hand om dig själv..

Det tänker jag göra iaf.. =)



Den 3dje, hmm för min del får den gärna komma innan men inte för tidigt.. Jag fyller den 20onde januari så där får den faktiskt komma.. =) Blir lätt den bästa presenten eftersom jag fick den tråkigaste och jobbigaste i år.. När William dog den 4de..



Bara den överlever och är frisk så får den komma när den vill..



Krya på oss.. =)

Kramar

2009-08-25 @ 09:23:07
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

usch låter inte alls kul..

krya på dig gumman!

2009-08-25 @ 18:41:28
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0