Inte sur längre.

Visst, J kan sitta hos sin kompis och äta as stark mat för vet ni vad?
Jag gillar inte stark mat så, gör mig ingenting om jag får äta min egna okryddade middag.
Blir yogurt kanske?
Mums.

Vädret är absolut det tråkigaste just nu. Regn, regn och åter regn.
Var ju hos diakonen idag och det kändes bra. Pratade om allt möjligt idag faktiskt och inte bara om vårat hjärta som vi brukar.
Emilia lever ju med oss hela tiden och jag känner mig lugnare i kroppen.
Vill dock bli gravid nu!
Det har gått ett tag och seriöst, ska vi behöva vänta längre än 6månader?
Blää för att vänta alltså.

Ska försöka åka till Emilia imorgon och byta ljus samt kolla om det är dags att byta ut blommorna.
De har blommat klart snart tycker jag, känns bra att få lite fräscht på hennes vackra plats.

Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0