Kan inte låta bli att störa mig.

I torsdags när vi var ute med kollegorna blev det ju diskussion om att de på scandic inte öppnade ett extra rum för oss när vi skulle dricka lite.
De äldre kvinnorna blev provocerade och ville verkligen inte vara kvar när jag och M hade fått dem att öppna rummet.
Jag ansåg att det var för att vi var trevliga och inte som DU, kvinna över 50, jävligt otrevlig och tror att du är bäst.
Hennes kommentar till mig senare var att: Det är bara för ni har stora bröst!

SERIÖST.
Du är så jävla pinsamm. Ska inte du föregå med gott exempel istället för att bli stött för att du inte kan föra dig bland andra levande ting?
Du vill att alla ska lyssna på dig men egentligen så gör ingen det eftersom att din ton är elak och falsk.
Det är såna som DU som gör att man får fördommar mot äldre som jobbar inom barnomsorgen.
Det är såna som DU som bidrar till åldersfacismen.
Det är såna som DU som vi yngre fasar för när vi skall börja jobba på förskola.
Det är såna som DU som inte förstår att folk snackar skit bakom din rygg.

Jag blir galen!
Och om jag hade haft stora bröst som du nu sa att jag hade?
Skulle det stört dig vars bröst är större än mitt huvud?
Jag tycker du är PINSAM och varje gång du kommer så kommer mina läppar skratta i tystnad.

Btw: Har inte nämnt ett enda namn och det är inte chefen jag talar om, så, ingen kan använda detta emot mig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Folk asså...

=P hehe



jadå vi mår bra allihopa, ni då?

kraam

2009-08-16 @ 11:09:04
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Elin

åååh, mys med storhandling, I LOVE IT.

Kan gå i flera timmar i en matbutik =P

2009-08-16 @ 22:08:41
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0