Me so tired.

Mamma och Arne har varit här och hämtat min väska nu och samtidigt så passade jag på att ta ut Selma en sväng.
Hon gillar verkligen att vara ute så, får ta och göra det flera gånger.
Katter är hon helt avvvaktande emot men det gör inget för de kan ju ha massa baciller eller något som inte Selma ska ha. Eller snare, som jag inte vill att Selma ska ha.

Åker ju till skärgården snart.
Det känns jobbigt på ett sätt för att Emilia skulle följt med.
Jag skulle rullat vagnen över stock och sten och njutit av att ha henne i famnen i solnedgången.
Hon skulle legat på en filt i skuggan och gjort sin första semester på Rånö, där jag själv spenderade alla somrar som liten.
Nu får vårat hjärta tyvärr inte uppleva det och jag får inte uppleva hur det känns när man visar upp barnet man har i famnen.
Man blir snuvad på en hel del.
En del av livet.



Pannkaka till middag - yummie!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Känner igen de där känslorna... men jag försöker tänka att de är med ändå... vi tänker ju på dem hela tiden och alla som vi umgås med gör ju detsamma.

2009-08-01 @ 15:44:16
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vi kommer att få en jätte skön vecka med sol, vind och vatten, skog och myggor!

2009-08-01 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0