Mys middag och oro för svininfluensa.

Middagen står i ugnen.
Blir kyckling inlindad i bacon med feta ost, klyftpotatis och vitlöksbröd.
Kanske inte passar ihop men det kommer säkert bli gott ändå :)

Har ont i ryggen och inuti höften.
Why man, why?
Börjar iof bli smått sjuk tror jag och ja, jag oroar mig för svininfluensan varje dag.

På tunnelbanan tex.
Folk hostar hit och dit och tänker inte på att hålla för. VARFÖR?
Det är väl inte så himla svårt.
Tom våra barn på jobbet håller för när de hostar, eller när vi påpekar att de ska göra det men iaf, de försöker mer än vissa vuxna.
Och när alla nyser på tbanan?
Hallå, det flyger baciller överallt och jag personligen tycker det är snuskigt
Alla baciller flyger gärna på en också känns det som.
Snälla, håll för annars kommer jag personligen peka ut er som den skyldige smittospridaren.
Tänk på alla gravida också, jisses, ska det vara så svårt?
Det hör väll till hyffs att inte nysa rakt ut?
Trodde jag iaf!!!

Hoppas J kommer hem innan jag somnat också, han jobbar ju fortfarande.
Härligt faktiskt. Märker att han gillar att jobba på hotellet, han är glad och verkar trivas.
Me like.

Nu middag :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Tjusig blogg :)

2009-08-23 @ 13:06:36
URL: http://petralu.blogg.se/
Postat av: Micaspringa

det där lät ju för jävla gott!Lätt jag ska göra det i veckan!<3

2009-08-23 @ 14:34:00
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

kul att han trivs på jobbet..

känner igen det där med folk och deras obryddhet när det gäller baciller kring barn och andra runt omkring dem... det är så äckligt.

ibland har man lust till att säga till, men egentligen undrar man ju om de verkligen ska behövas ;P rent hyffs*

2009-08-23 @ 16:16:43
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0