Pust.

Morgon.
Skrev ingenting igår men jag var så trött och var tvungen att packa.
Ska ju sova på hotell idag med alla kollegor från alla av min chefs förskolor.
Kan bli trevigt faktiskt.


Plockade ihop mitt bälte (som jag hade när jag hade foglossning), en avslappningsskiva och övningar till min kollega. Tänkte att hon kan ju låna de nu för hon har jätte ont och är i v30?
Kändes konstigt att titta igenom mamma böckerna och de och tårarna bara rann.
Kunde inte sluta gråta.
De var inte för att jag var speciellt ledsen utan att jag verkligen hoppas att de får sitt barn i famnen, levande.
Huu.. Jag vill också ha mitt barn.
Vår Emilia.

Måste göra mig i ordning nu iaf, bussen går om 30min.
Vi hörs ikväll.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Elin

hoppas ni får det trevligt och inte bara massa jobbprat!

2009-08-13 @ 12:36:38
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0