Så vad gör man?

Kom hem från jobbet och tittade på 2avsnitt av Sopranos.
Kan inte säga annat än, hur bra är inte den serien?

Ätit middag precis och funderar på att lägga mig snart. Ska öppna imorgon igen och efter det ska jag till SöS och träffa diakonen.
Den bästa jag någonsin pratat med faktiskt, hon är guld värd!

Imorgon blir det som sagt en tidig dag igen.
Inskolningsbarnen ska vara med över vilan och jag tror det kommer att gå bra, de verkar gilla vårt ställe iaf så, det är skönt.
Micaela kommer vara med heeela dagen och inte som idag. Hon hade migrän så hon kom senare.
Gick bra ändå för vi hade bara 5barn efter att inskolningsbarnen hade gått hem så, lugnt var det.

Men men. Ska diska undan nu och sen lägga mig. Kanske busa lite med den galna katten?

God natt :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Och det är ni med!! Ni kommer alltid att vara mamma och pappa till emilia..



Du gör helt rätt i att lägga dig.. Det skall jag med..



Kramar

2009-08-20 @ 20:04:15
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0