Sjuk - måndag!

God morgon.
Idag är jag hemma för jag mår så himla dåligt.
Ont i huvudet, feber, ont i halsen, ont i ryggen/ nacken/ höfterna och näsan är helt täppt.
Var ett bra tag sen jag var sjuk iof så, ska väl inte klaga så mycket men, det kom rätt olägligt med take på att vi har nya barn på jobbet osv. 
Hoppas jag blir bättre till onsdag!

Jo, igår var vi hos mamma och åt middag eftersom att hon har fyllt år.
Blev några små kräftor innan kycklingpajen och den goda salladen.
Blåbärspaj till efterrätt och det satt inte fel!
Åkte moppe hem efter middagen och det tog väl 1timme med alla stopp vi gjorde.
Kisspaus hit och handla mat och lite sånt.
Åkte även förbi Emilia och tände ljuset i lyktan samt rensade lite blommor.
Någon som har ett tips på en rosa, köldtålig blomma som jag kan byta till nu innan jag byter till vinterblomman?

Idag händer inte speciellt mycket med tanke på att kroppen värker.
Kanske passar på att vika in all ren tvätt som händer på torkställningen?
Blir väl säkert ett utmattande projekt i sig så, kanske gör det och sen sova.
En sak jag ska göra iaf är att mysa med min lilla älsklingskatt!


Selma sitter alltid på badkarskanten när jag badar.

  

Rosa blomman på balkongen.


Hej.



Kommentarer
Postat av: mormor till ängeln emilia

Vilka fina kort! Små kräftor? Det var det värsta ;-)

2009-08-24 @ 15:41:54
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/
Postat av: Springan

om du har många sidvisningar så är det jag som är störd över att du inte bloggar

2009-08-24 @ 20:41:44
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Judit

din beskrivning låter som svininfluensa? :P have fun with that!

2009-08-25 @ 07:14:30
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Helen

Hoppas att du snart blir bättre! Jag är också livrädd för svininfluensan! Åker snart till Mallis med min man och våra barn och jag tänker varje dag att vi kanske kommer att få det där nere..

2009-08-25 @ 09:04:52
URL: http://soontobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0