Söndag kväll och jag ska snart sova.

Ja det är sant för imorgon måste jag upp 6:00 för att åka till jobbet runt 7.
Börjar ju 8 så ska hinna mata kissen, sminka mig lite och sen åka. För att inte glömma frukost med müsli och honung också!

Selmisen kom hem idag!!!!
Min älskade lilla katt som har blivit större. Lägger in bild imorgon :)
Hon har fått en ny låda också som är som ett litet hus med dörr osv, inte som den som vi hade innan.
Älskade kisse.

Jo, var hos Emilia tidigare.
Lill tjejjen har det så himla fint där hon ligger.
Blommorna är jätte stora och solen låg på vilket lös upp hela hennes plats.
Mamma älskar dig Emilia.

Ne nu ska jag dricka te som en annan pensionär, ringa Micaela Aka Ullaa och sen duscha.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0