Sprutande "bröstmjölk".


      

Kom på en sak som hände idag.
Jag och älsk låg i sängen, jag hade precis duschat och skulle sätta på mig morgonrocken.
Han frågar då mig om jag hade någon typ av mjölk kvar i brösten och eftersom att de var uppvärmda av duschens varma vatten så tänkte jag att det inte skadar att titta om de nu kommer något.
Jimmy tittar noga och jag tar tag i tutten och då hej hopp.
En lååååååång stråle sköt rakt emot Jimmy som flög upp skrattandes ur sängen haha.
Det var faktiskt väldigt roligt måste jag säga ! :)

Har fixat håret tills imorgon och borstat tänderna samt på mig min skrik orangea Emilia tröja.
Satte på tevatten efter att jag borstade tänderna så jag måste borsta om.
Smarto.

Upp med tuppen imorgon - 05:50 för att vara exakt.
Hade jag orkat upp tidigare hade jag nog gärna gjort det.
De säger att man kan se ISS eller vad nu stationen heter innan gryningen.
Men för det första, gryningen? Orka bara säga ett klockslag och för det andra, vad är det jag skulle titta efter?
En ljusprick omkrngflygandes?
Vem vet, kanske kan se den den dagen jag ska öppna på jobbet :)

Ne mina vänner. nu ska jag dricka te, borsta tänderna, mysa med Selma, gå på toaletten, plocka fram vad jag ska ha på mig imorgon, lösa lite korsord och sen sova.

Good Night.
<3

Kommentarer
Postat av: Micaspringa

haha klockren bild!Älska paint,och jag tyckerdu verkligen har fångat kroppsformen pöörfekt!

2009-08-31 @ 00:14:58
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: M

btw är det nog inte så många som kan skryta med BLÅ mjölk!

2009-08-31 @ 00:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0