-10grader i förorten!

Varför ska det vara så svårt att komma på rubiker?
Aja. Gick upp för en stund sen, åt lite och satte mig här.
J klev upp och satte sig och började måla på en tavla. Micaela, det är din tavla haha. Bättre sent än aldrig!

Idag är det som sagt nyår och min Sarah kommer hit med sin Jani för att äta rätters och bara ha allmänt trevligt.
Så skönt att inte behöva ha värsta kraven på fest när man är pregnant, härligt att faktiskt kunna gå och lägga sig klockan 1 för att man är trött.
Ska promenixa till Emilia lite senare också och tända ljus!


Glömde typ blogga igår men jag träffade en barndomskompis, Emelie.
Vi möttes upp, gick till min far och sa hej och sen gick vi och åt lunch på Divotti (?).
Så jäkla gott var det. Åt "pasta ala greka" med feta, oliver och massa härlig ruccola. Mums!
Det var verkligen otroligt roligt att träffa Emelie alltså. Har inte setts på flera år men det kändes som igår!
Vi gick runt lite i stan och tittade, hon handlade lite och jag lekte fattig för första gången på länge.
Satte oss sen på bageriet nere vid plattan och hade enormt bra utsikt.
Så många människor det gick förbi och så högt vi skrattade.
Damen har förmåga att dra till sig ofräna människor så vi hade riktigt kul åt alla som grimaserade och glodde på henne.
"Jag är typ den enda svensk som har concealer på läpparna haha!"

Mina höfter var i princip döda efter dagen så efter fikat åkte jag hem.
Tack gull för den bästa dagen på veckan! <3



Så, ska även lägga upp en bild som jag tog häromdagen på ett par korvar vi skulle äta här hemma.


Ser ni den lilla? haha, lätt söt!

Ne nu ska jag fixa i hemmet lite för som sagt, vi får gäster sen :)
Gott nytt på er alla.


18+0




Kommentarer
Postat av: Micaela

<3 Lovely! vecka 18, de e galet nu!obtw,klart man har conceler på lipsen, dom e ju cpröda annars.

2009-12-31 @ 11:53:05
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Den där Elin

gott nytt ååår =)

2009-12-31 @ 14:38:05
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0