Dagen D, jag har huvudvärk.

Har varit hos läkaren.
Tårarna sprutade och jag förklarade hur jag mådde från topp till tå.
Blev sjukskriven till 10/1.
Skönt för mitt huvud, kanske stresskänslan lugnar sig och jag kan fokusera lite på att bara vila.
Direkt när jag kom hem och la mig i soffan kom huvudvärken.
Inte så konstigt kanske, en hel del släppte.

Och sen gör vi en tummen ner till foglossningen som har tagit mig med storm nu ett par dagar.
Jag önskar verkligen att det går över för att, fan vad ont jag haft.

Annars då.
Jo idag har vi tvättat nere i tvättstugan. Alla lakan blev rena och allting vi inte tvättar här uppe fick bli rent.
Skönt att ha det klart, kanske slipper vi gå dit ner igen på ett par till veckor?

De kommer med nya kyl/frysen imorgon också btw, ska bli så himla skönt.
Att äntligen kunna handla lite mat utan att behöva äta den just precis då, att kunna frysa in den.
Lovely.

Ne nu ni, jag ska sova nu.
Vi hörs säkert i morgon!

Kommentarer
Postat av: Elin

skönt med sjukskrivning!!

BAra få va hemma och rå om sig själv, det behöver du nog.



ja men vi får ses nån dag när du mår lite bättre och orkar med =)

2009-12-04 @ 11:54:17
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0