Haha magbild 15+2.

Nikolina ville se en magbild och ja, visst kan jag väl fixa till en sån.
Kommer väl ta en varje vecka man vet inte om jag kommer lägga upp de varje gång.
Känns ju inte så givet nu som tidigare och sen orkar jag väl inte med allas reaktioner.
Även fast jag skrivit att jag är gravid här så har inte alla uppfattat det än vilket är rätt skönt.
Varför det känns bra?
Jo för att jag vill ju att man ska veta att Emilia förhoppningsvis blir storasyster MEN, jag orkar inte svara på frågor "hur jag mår" hela tiden för, många orkar inte höra på svaret.
Det är som T sa, att det bara är en artighets fras.

Nu till bilden då. Magen som ni ser berstår av en hel del fett också och iochmed att Emilia föddes för bara 9månader sen så blir magen större denna gång.



J har åkt till jobbet nu och jag tittar på Paradise Hotel XL.
Lööv det programmet alltså!

Jo förutom att sova på soffan till kl halv 1 idag så har jag pysslat och målat, slängt massa skräp, tvättat, apelsinerna och ja, en hel del.
Imorgon är det lucia ju och min man vill att jag är lucia för han HAHA.
Funkar inte men okej, vad gör man inte.
Selma kanske också ska ha glitter? :)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Tack :D Fin och stor mage du börjar få. Jag vill också ha :)

Kramar

2009-12-13 @ 01:03:11
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Therese

Hihi... va mysigt med mage!



Jaa... Artighetsfras var det ja...



"Fråga inte hur någon mår om du inte orkar/har tid att stanna och lyssna"

2009-12-13 @ 21:54:03
Postat av: Lina

Håller med föregående talare, det är en fin magen lilla Bönan bor i! Nu kan jag ju kanske leva mig i in det lite hur du känner, man är ju både glad och sörjer samtidigt så det är inte konstigt att man inte orkar med folk som inte fattar. Och det ÄR ju inte samma sak att vara gravid andra gången när man som vi förlorat det första barnet.Men massa grattis i alla fall, och jag håller alla tummar och tår för dig och familjen!

2009-12-14 @ 09:13:16
URL: http://livetefteralice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0