Hmm.

Drömt massa om inbrott i källaren i natt, skummt.
Kan bero på att J´s moppe var försvunnen imorse när han tittade ut från fönstret på jobbet.
Han tryckte på dosan och då hör han den på andra sidan en mack och ser 2st springa där ifrån.
Suck.
Fattiga jävla idioter som inte kan köpa sig en egen moppe att ha som färdmedel.
Det är PINSAMT att sno saker som tillhör andra.
Det är AVSKYVÄRT.
Jag tror att deras mammor skäms över dom.
Blir så arg på folk som tar andras saker, bara för att de inte har pengar att köpa något för.
AAHHRRG!!

Ätit frulle och nu blir det tv.
Luciapromenad till Emilia sen?


Puss

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Ja, det går ju fortare med den andra :-)

Jag är i vecka 11 men alla symtomen är som bortblåsta :( Har typ inga ömma bröst längre, inge "växtvärk" och mår inte illa :/

Så vet inte vad som händer.. blivit så för dig någon gång ? Funderar för att göra ett tidigare UL men det kostar ju och man har ju inte så jättemkt pengar nu innan jul o nyår.

Kramar

2009-12-13 @ 11:45:31
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Danne

Min moppe stals också för några veckor sen. Jag lovar att om man åker till hässelby gård så ser man en liten **** på den...

2009-12-13 @ 12:08:50
Postat av: Nikolina

Jobbigt med halsbränna men kul att du känner plutten =)

Jag har inte fått tid till UL men ska till BM den 21 och då ska jag fråga vart hon tycker jag ska gå och göra. Skulle lugna ner mig en del. Vågar inte hoppas på något så varannan dag typ intalar jag mig själv att jag inte är gravid bara för att inte bli besviken sen :/

Kramar

2009-12-13 @ 18:03:31
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0