Hmm.

Varför det var stora bokstäver i inläggen innan kan jag inte riktigt svara på, måste lära mig telefonen haha.


Jo, skrev ju att jag fått en tid på specen nu, skönt.
Trodde inte jag skulle dit fören typ v25 men det blir mycket tidigare vilket jag uppskattar.
Hoppas bm där är bra också så att jag verkligen känner mig lugn osv.
Inte långt kvar till det besöket iaf.

Var ju och storhandlade med mamma idag efter att jag träffade barnen på jobbet.
Saknar mina gull alltså.
Maten till jul blev inhandlad så, rätt skönt att slippa åka och handla precis innan.
Lucia på söndag så, då blir det jul mat!:)


Annars då.
Mjo, jag är lagom trött efter att ha klivit upp i ottan idag.
Funderar på att måla några tomtar innan jag hoppas i bingen?
Eller kanske göra nya nejlikeapelsiner?
Det skulle behövas iaf.

Imorgon blir det mysdag hemma, tvätta och fixa lite mer inför julen.
Vi hörs imorgon, ok?
<3

Btw: Har inte blivit sjuk av vaccinet. Har bara träningsvärk i armen plus att min ena körteö är svullen. Den tar hand om det som sprutades in. Ingen feber iaf!

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

i stort sett alla får ju lite ömhet i armen efter ett vaccin.. jag fick lite feber på natten bara men sen va de inge mer :) hoppas det går bra för dig med...skönt att du fått tid på spec :) kram

2009-12-11 @ 23:45:56
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Ska jag följa med dig till specen? :)

2009-12-12 @ 03:01:16
URL: http://www.myspace.com/vincentangeldust

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0