Inte kul att drömma ibland.

Jag drömde att slemproppen gick och att jag skulle föda nu, i denna vecka.
Och jag som är i v16 nu.
Förstå vilken panik att föda sitt andra barn rakt in i döden.
Inte en gång till.

Annars idag.
Jo, jag ska väl ringa sjukgymnasten och min frisör.
Se om hon har tid för mig nästa vecka. Måste verkligen klippa mig och få bort de extremt slitna i topparna.

Nu har vi lokaliserat det där jobbiga ljudet som aldrig försvinner på morgonen.
De har SÅGAT plankor med maskin i tunneln i vårat hus.
De bankar och bankar för att de lägger golv i lägenheten breve.
Vad fasen, tysta!


Frukost.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Konstiga drömmar! Slår nästan mina ;-) Kram

2009-12-10 @ 14:20:11
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

uschdå :/ jag har också haft sånna konstiga drömmar.. bla att jag födde en tös i vecka 26 lr ngt och hon va så otroligt liten och skör.. Men nu ska va tänka possitivt :) det kommer gå fort ska du se.. så snart är du halvvägs (;

jodå den har väl varit helt ok.. handlat färdigt alla juklappar igår. sj då? kramkram

2009-12-11 @ 12:02:52
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0