Jag blir tokig!

Alltid är det något som behövs fixas med dessa bostäder på morgonen.
Just nu ekar det av en borr som står i vår tunnel i huset.
Allting som inte sitter fast darrar och när jag vaknade trodde jag att det var ett flygplan som höll på att dimpa ner på oss.
Kan de vara så svårt att förvarna?
Det är verkligen katastrof. Skallen blir helt tokig av allt detta buller.
Värre än J´s bas när han spelar musik alltså, 20ggr värre!
Idioter.

Annars då.
Jag drömde i natt att jag tittade ut och att gatorna var fulla med snö, kan du trolla fram lite snö åt mig genast?
Det var så mysigt och jag planerade att jag skulle ha på mig mina nya UGG´s.
När kommer snön i år och, kommer det verkligen någon snö alls?
Jag hoppas.

Snart mammagrupp och nervositeten smyger sig på i snabbare takt.
När började jag i mammagruppen förra gången?
Måste leta i bloggen nu.
Inte för att jag ska börja gå varje gång nu men, kan vara skönt med en mjukstart och en "invänjning" för mig och mitt huvud.

Ne, nu blir det te och tv.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0