Morgon fredag.

Idag var det ingen fin dag?
De andra dagarna har lyst av lite sol iaf men icke idag, nej nej!

Har sovit någorlunda bra förutom att jag inte kunde somna.
Alla tankar bara snurrade i skallen och det slutar med att jag somnar lite efter 02:00.
Gick upp och åt lite bacon mitt i natten, vart så sugen på det för J skulle också äta så, onyttigt men gott.
Satte ju faktiskt klockan på 9 idag och sen snoozade jag mig till 10 och gick upp.
Duktig.

Idag ska jag promenera sakta till centrum för att handla någon julis.
Sen ska jag tänka på mina underbara skor jag beställde igår.

Jag blev så kär på momangen så jag beställde dem.
Förut tyckte jag inte uggsen var de snyggaste skorna men, de är otroligt sköna och jag slipper tänka på att köpa varma skor denna och nästkommande vinter.
Beställde på Fashion-ing.se och de ska ta mellan 7-12 arbetsdagar så, jag ser fram emot dagen de kommer!

Annars då.
De ska komma med kylen idag och jag måste öppna och vädra den gamla som vi hade.
Står tydligen något gamalt där inne som jag måste ta ut.
Luktar fis ggr 150 när man råkar öppna kylen.

Ne, frukost och tvätta håret, jag har fått typ rasta eftersom att jag inte orkat tvätta de på ett par dagar.
Så blir det när man är hemma och mår bajs.
Puss.




Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

det kanske är ngn gammal ost? de brukar lukta fis :P

snygga uggs förresten.. c köpte ett par billiga för ett tag sen efter att mina andra gått sönder.. och två dagar efter så hittar jag ett par sjukligt sköna för två hundra kr mer :P störigt som attans*

hur e det med dig annars.. är du sjukskriven nu eller? kramkram

2009-12-04 @ 11:44:55
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

jo jag förstår det.. hoppas ni får en mysig helg iaf :)

2009-12-04 @ 17:51:32
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0