Nej, verkligen inte!

Förkylningen verkar aldrig vilja gå över, så irriterande.
Och halsbrännan då, jisses vad den hälsar på ofta.
Varje dag och varje natt!
Kan vakna på natten av att jag tror att jag inte kan andas men, det är bara halsbrännan som typ bränner bort förmågan att få luft haha. Inte vet jag.
Tacka för att Novalucol finns och btw, de är inte alls äckliga :S

Ska snart klä på mig lite för jag ska snart åka till Alvik.
Ska ju bli ompysslad och få fina naglar.

Måste ringa min chef nu, håll tummen att hon svarar!
Later.


Föresten: Inatt har jag drömt jätte mycket. Att min farfar drog ner ett 171cm stort kylskåp ner för våran trapp och att farmor gick framför han. Sen kommer pappa och ska hjälpa men han tar ett eget kylskåp?
Någon 14årig tjej anklagade mig för att vara röd i ansiktet och då fick hon tillbaka i ansiktet att: Det är så när man är gravid och bla bla bla. Hon och hennes kompisar väntade sen utanför Donken så vi tog bakvägen.
Ringde mamma och sa att jag kommer och lämnar hennes plånbok som jag hade i väskan. "Men du är väl uppe i typ skogen?" Neeeeeej, jag är på tbanan.

Sen vaknade jag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hormon drömmar :-) Men du kanske ska kolla med Farfar om han har burit ner kylskåpet som stod i trappen - ha ha

2009-12-07 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0