Ohej vad trött jag är.

Somnade vid 00:30 och vaknade till när J kom hem vid 07.
Han tyckte vi kunde umgås lite då men, helskotta heller, vad ska jag upp 7 och göra?
Sov vidare till 9, blev snarare väckt då och så åt vi frulle.

En maskin är igång så, lite rena kläder får vi nog allt idag.
Sen ska jag pyssla lite, måla några tomtar typ, göra nya apelsiner samt aaa, göra mys.
Men först så måste jag vila i soffan!!

Jag är så sjukt trött!


Update på svinvaccin: Blåmärke på armen, träningsvärk.


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

visst är dem knasiga när dem tror att man vill umgås så fort dem kommer hem... c är iofs oftast hemma vid tre eller sex men hallå, vem vill snacka då? :P

sv: jo men vi har lagt det lite på hyllan just nu.. och jag tar ppiller så vi får väl se när det blir att vi börjar testa lr "inte testa" igen ;P man ska ju inte tänka på det som du säger :P hehe

kram

2009-12-12 @ 11:44:10
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Vill se magbild :)

2009-12-12 @ 13:07:49
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0