Onsdag.

Vaknade efter 12 timmar sömn och träffade Sarah.
Tog cykeln till Emilia så möttes vi där.
Tände ljuset och plockade bort löv.

Gick upp till S, drack glögg, tvättade lite och sen gick vi och hämtade våra nya klänningar vi beställt från Bubbleroom.
Upp till S igen, fixa tvätten och sen möta J för att äta.
J åkte hem efter att vi ätit och jag och S tog en promenad.
Vet ni vad jag gjorde på hemvägen?

Jag gick och vaccinerade mig mot svinetsinfluensa.
Är varken för eller emot men jag ansåg att "det är väl lika bra att ha det gjort!".
Det är ju så svårt när ingen säger till en vad man ska eller bör göra egentligen men, nu är det iaf gjort och ja, jag fick ont i armen/ axeln direkt efter men, kanske går det över?

Förbi Emilia på vägen hem igen, ljusen lös jätte fint.
<3


Hem, åt toast, mös och nu - SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0