Vill ni veta en sak?

Idag är en bra dag fast jag känner mig som en liten flodhäst.
Brösten har exploderat och som jag sa till min mamma: "Hoppar jag så ... AJ"
Och sen undrar jag varför vårtgårdarna tar över?
De tror liksom att de regerar och att de äger hela bröstet.
Visst att det går ner efter förlossning (gjorde det sist) men, det är ju inte så himla hett måste jag säga haha.
Sen har boopisarna blivit så himla tunga. KABOOM, KABOOM!

Annars då.
Funderar på att lägga mig i ett varmt bad efter middagen, min rygg låter mig ej stå längre stunder idag.
Det kan iof bero på att jag OCH Jimmy faktiskt har städat tillsammans idag.
Han dammade och jag damsög. Bra uppdelning till en början tycker jag plus att jag faktiskt inte klagade på hur han gjorde. Jag påpekade dock en gång men, det får man!
Vi har även städat till alla fiskarna.
Det stora akvariumet började läcka så .. flytta alla fiskar, tömma det stora akvariumet, städa till Tjockis och Jürgen, osv osv.
När vi tömde det stora akvariumet så såg vi en massa yngel på botten. Inte guppy utan adra och de levde, hur söta som hellst. Det var bara att börja leta 2mm´s yngel i ett 120l akvarium, bra ögon har vi iaf!

Satt in julgranen har vi också gjort.
Selma gillade den till en början men nu ligger hon och sover.
BratKatten Selma som har mer leksaker än vad man själv har skor. Typ inte men ändå :)


Snart middag hoppas jag och sen bada. Måste platta håret inför imorgon då det blir julbord på Långholmen med mamma, Arnis, Jimmy, Arnis mamma, Arnis bror med familj och ja, det blir ett litet gäng.
Ska bli så jävla gott kan jag säga.
Älska julmat!

Lägger in en bild sen på flodhästen.


Kommentarer
Postat av: M

Oh gud julbord!jagvill ha skinka!och korv!o köttbulllllar!!!

2009-12-19 @ 17:32:36
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ölskar dina beskrivningar av en det ena, en det andra. Man får sig alltid ett gott skratt :-)

2009-12-19 @ 17:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0