21:17 och trött.

Nu har man ätit middag och myst i soffan framför Bygglov.
Härligt program det där!




Till middag blev det som sagt broccoligratäng och den vart lika god som vanligt.
Glömde dock att ha ost i såsen så jag la lite uppepå :)


Här är en bild på magen också.

Men hur kommer det sig att varje gång jag skall fotografera magen så har jag på mig mjukisarna jag fick av Lela?
Knasigt.

Nenenenene nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och sova, ska ju faktiskt upp kl 09:00 för att möta Sara kl 10.
Hoppas träffen blir lika kul som vanligt :)


Good bajs.

Kommentarer
Postat av: Judit och lite R

Ja det var jätte trevligt :D haha nej jag vet, jag och gitarr har aldrig riktigt gått ihop. Men jag tog en runda på den, förra eurovison tror jag då jag ville att alla vänner skulle dra (kl var 4 på natten, astrött) "när alla vännerna gått hem" och det hamande på film, fyfan va de lät.. :D











(R tycker din mag eär väldigt stor "är hon säkre på att det inte är tvillingar?")

2009-02-10 @ 21:39:39
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Lela

Because you lööööve them!

2009-02-10 @ 22:09:04
Postat av: Elin

ja menvisst.

skitmysigt...men svårt o hitta kläder bara....

dock luktar det gott, de e som o lukta på tvättmedel typ =P haha

2009-02-11 @ 00:05:27
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Saras mamma

Tjena tjejen. Vilken vacker mage :) / Nu e ni ju väldans väl formade,du å sara fniss kram

2009-02-13 @ 09:56:37
URL: http://mommi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0