Ännu en vecka.

Torsdag idag och ännu en vecka har snart gått.
Imorgon är det v.34+0.
Nu går tiden rätt fort. Det är ju dags snart.
Jo jag införskaffade ju Hallonbladste igår för att pröva om det stämmer att man får barn tidigare osv.
Läste på förpackningen där det står att man INTE ska dricka det för tidigt i graviditeten.
Då måste det ju ha någon effekt?
Måste googla lite tror jag.

Sovit gott inatt förutom att jag har så ont i vaderna. INTE skönt kan jag säga!
Vaknade av att jag var tvungen att gå på toa som vanligt och när jag vart vaken en stund så hör jag något ifrån trapphuset.
Tror att den yngsta tjejjen i huset bråkade med sin mor för det var ett jävla vrålande och gormande.
Typ verkligen ett panik skrik och sen rusade hon ut ur porten.
Jaja, man ska väl inte vara för nyfiken men .. de beter sig lite lustigt där nere ;P

Nu barnprogram och sedan ... ingenting.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0