Äntligen.

Nu precis när Kronprinsessan har blivit rätt old och inte har ett par år på sig att skaffa barn så passar de på att gifta sig.
Kunde de inte tänkt på det liiiiiite tidigare?
Grattis ändå, det var på tiden! :)

Dagen med mamma var toppen som vanligt.
Var ju på IKEA först och där handlade jag ny matta hem och lite smått och gott, det går inte att inte handla massa annat när man väl är där.
Tv bänken skulle komma in i morgon (!!) så, vi får helt enkelt vänta med den.

Efter IKEA så åkte vi och handlade mat. Massa gott.
Ska jag baka sockerkakan ikväll kanske?
Varm sockerkaka och mjölk - kan det bli godare?

Magen är tight. Livmodern pressar ihop min mage till en enda liten boll. min mage är verkligen en liten boll.
Iaf om man ser den "irl" haha.
Köpte lite mer blöjor och sånt att fylla skötbordet med samt kissskydd till bebis sängen + en massa små gulliga små djur som jag skall sy fast på en filt. Så att det blir en lek och pill filt med andra ord :)

Hmm. Så ...
Så här som jag känner mig idag har jag inte kännt på flera dagar. Jag känner mig fräsch.
inte för att jag är ofräsch annars men idag är känslan annorlunda.
Det enda som stör mig är att jag fått en liten torr fläck mitt i hårfästet och den gör att det ser ut som att jag har mjäll just där. Men det har jag inte.
(Sen har jag 1(...2) sår efter små blibbar i ansiktet men, de kan jag bortse ifrån.
Oavsett torr fläck i skallen eller inte så... denna dagen har varit mycket bra!

Nu väntar jag på att Jimmy ska bli klar med maten.
Jo btw: Ikväll är det HOUSE!!!

Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hunniebun. jag är med sjuk.syger.Hoppas du blir frisk snart ialf.höres imorgon:D

2009-02-24 @ 21:59:43
Postat av: Elin

Vi får la se vad juryn säger... =P

2009-02-24 @ 23:28:06
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0