Apa.

Sovit 2h inatt, inte mer.
Jimmy och Vincent var ute på kvällspromenad igår kväll, kommer in och J berättar att vi måste åka till djursjukhuset igen.
V hade rullat sig (som han alltid gör) och gjort illa nacken.
Det visade sig att det var något med kotorna.
Han gick bara och tittade bara till höger och var jätte stel, han gjorde högersnurrar när han ville kolla runt osv osv.
Hela natten hade han jätte ont och vi ville ju inte bara gå och lägga oss.
Nu har han fått morfin och vi hoppas att smärtan går över.
Vi vill inte att han ska lida mer!

Nu ska jag iaf ta och sova. Blir ingen lunch med far eftersom att jag MÅSTE sova.
Kommer bli rätt arg snart om jag inte gör det känner jag.

Skriver mera sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0