BM.

Besöket hos bm gick bara bra. Bebis hjärta slog normalt och sf hade vuxit snabbt de sista veckorna.
59dagar kvar.

Jimmy ville följa med men tyckte att jag störde när jag kom med frukost på sängen så jag gick utan honom.
Tråkigt men, han får väl följa med nästa gång, om exakt 14dagar.

Har sovit rätt gott inatt förutom att jag inte kunde somna pga kramper i armarna.
Jag hatar sånt !

Fortf ont i ryggen också men funderar ändå på att ta en liten promenix med hunden.
Han är lite sjuk igen tror vi. Eller igen och igen men .. han har kräkts.
Jag lider verkligen med han, blir så ledsen.
Puss hunden.

Nu ska jag gå med Vincent så att jag inte stör J i hans sömn.

Skriver mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0