:)

Nu har vi precis ätit middag - korv i ugn med fullkorns ris, Gooooott! 

Ska följa med ut på en promenix med Vincent. Jag känner att jag inte fått tillräckligt med luft idag och det behöver jag verkligen. Ska bli skönt att komma ut ett tag och andas. Sen ska vi nog ta och titta på film och varva ner lite smått. Ska ju faktiskt upp typ 7-7.30 för att Sarah kommer och hämtar mig/ oss kl 07:45 typ ..
Vi ska till lämna Jani på jobbet, åka till tyresö och hämta Elin och Sofia, sen ska vi till IKEA, tillbaka till tyresö för att lämna de och sen hem till mig för att fika. Från mig ska S hem till Jani igen så, jäkla runda för henne alltså :P ..
Jag ska försöka att inte handla så mycket utan ska bara titta efter Gummiband, korgar till skötbordet, små gosedjur samt en duschstång.
FÅR inte handla mer rättare sagt, det ska jag göra sen i mars när jag och mamma ska dit för att handla "det sista" till bebis.

Lugn dag i magen. Enda gången det vart liv i luckan var när Jimmy smörjde in magen.
Och just precis nu dårå.
Hjärtat.

Jimmy tittar på barnprogram och jag frågar om vi ska ut med hunden nu.
- "Ska vi gå då?" sa jag.
- "Jag vill bara se det här om bävrarna, du bloggar ju ändå!"
Helt söt, annars är det alltid jag som är fast klistrad vid barnprogrammen.

Tjenis.

Kommentarer
Postat av: Judit

Låter som en jätte mysig dag.. men du som jämt beskriver hur hon de gör, hur ska du orka traska runt på ikea? värktablettter eller?







en hemlighet

Jag vill också ha ont och ha en stoooor mage :P

2009-02-04 @ 19:41:21
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0