God morgon.

Efter promenixen igår så gick jag och la mig.
Hade typ en enda stor förvärk som höll i sig jätte länge, as skummt.
Gjorde så jävla ont på slutet också så jag trodde typ jag skulle börja föda barn just där, i min egna säng, kl 00 på natten.
Nu har smärtan gått över till något annat. Har typ träningsvärk i låren / ljumskarna. Wierd. Hoppas det går över.

Idag ska jag bara vara hemma och vila med tanke på att jag kände så som jag gjorde igår kväll.
J ska nog åka och lämna lill hunden hos sina föräldrar, hon började nämligen löpa igår.
Ingen lust att Vincent skall bli crazy i bollen så, bäst att ta hem henne haha.

Andra natten i rad jag har drömt mycket om magen osv.
Har börjat drömma att jag får blödningar?
Skulle vara skönt om man var dröm tydare.

Nu ska jag äta lite frukost och sedan gå med Bella.
Kanske tar jag och börjar sy på det som skall hänga runt skötbordet?
Fasen, glömde handla gummiband igår, dåliga jag.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Elin

har inte hunnit till kläderna än, men det finns en del att rensa om man säger så =P

kan ta med mig det jag hittar... =)

2009-02-10 @ 10:16:42
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Elin

hehe ah, men jag borde egentligen gått igenom alla kläder för lääänge sedan.

ALLA våra kläder ligger i hennes rum på sängen och på golvet.

Det är inget skämt!

Jag började...men sen hitta jag väl nå roligt o började pilla med det istället.

tror det var foton och fotoalbum o sånt...

så nu ere kaos där inne =P haha

2009-02-10 @ 11:16:14
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0